Ceritalah......

Tentang hidup... tentang sesuatu...

About life...

Terima Kasih kerana singgah ke Ceritalah...... Laman ini Kak Ina buka adalah untuk kita semua bercerita , bertukar pandangan dan pendapat dalam semua perkara berkaitan dengan hidup kita. Sudilah kiranya dapat diberikan komen atau pandangan untuk sama-sama kita kongsi. Dan, janganlah serik untuk singgah lagi ke laman Ceritalah....... ini. Jumpa lagi !!

Day by day...

Album Raya 2008

Ini adalah diantara gambar-gambar Raya yang sempat dirakam. Raya tahun ni memang terlebih kecohnya dari tahun2 sebelumnya. Mungkin sebab adanya si kecil bertujuh tu.





Sehari sebelum raya, baru nak ukur baju Naufal. Seksa jugak nak ambik ukuran budak bertuah ni.











Biar pun jarang-jarang berjumpa maklumlah sorang kat Penang sorang lagi kat Terengganu, tapi tetap mesra.....







Dok tengah seronok main bunga api kat laman rumah Tok Wan









Di pagi raya, cukup semuanya cucu Tuk Wan. Lepas ambik gambar ni, lima yang paling besar ni hilang gi beraya. Merata Tuk Aki mencari...







Kesianlah hai anak mak.. tak dapat ambik gambar sekeluarga, mak jadi cameraman Abah pulak kena kerja.







Mak Lang, Pak Lang dan Naufal








Tuk Wan, Tuk Aki dengan ketujuh-tujuh orang cucu bertuahnya...seksa nak ambik gambar ni rasa macam nak terkeluar anak tekak.






Tuk Wan dan Tuk Aki.









Mak Ngah, Pak Ngah, kakak Shitah, Irfan, Aiman & Myra.








Hari raya kedua, tinggal berlima aje... lagi dua nak tengok cerita ultraman. Siap mengamuk lagi bila di ajak ambik gambar.







Myra solat, jadi imam lagi tu.....








Naufal tengah solat tu ..... dah lah kiblatnya kelain, entah rukuk entah sujud tak tahulah...







Hari raya ketiga....tinggal kakak Shitah aje yang "hidup"... yang lain semuanya kecundang.









1 comments:

  1. ati said...
     

    seronotnya time raya tu....
    tapi penatnya. cam nak gileeee....

Post a Comment



 
Terima Kasih kerana singgah ke Ceritalah...... Laman ini Kak Ina buka adalah untuk kita semua bercerita , bertukar pandangan dan pendapat dalam semua perkara berkaitan dengan hidup kita.Untuk itu, bagi setiap topik yang diperbincangkan atau diceritakan sudilah kiranya diberikan komen atau pandangan untuk sama-sama kita kongsi. Dan, janganlah serik untuk singgah lagi ke laman Ceritalah....... ini.

Jumpa lagi !!