Ceritalah......

Tentang hidup... tentang sesuatu...

About life...

Terima Kasih kerana singgah ke Ceritalah...... Laman ini Kak Ina buka adalah untuk kita semua bercerita , bertukar pandangan dan pendapat dalam semua perkara berkaitan dengan hidup kita. Sudilah kiranya dapat diberikan komen atau pandangan untuk sama-sama kita kongsi. Dan, janganlah serik untuk singgah lagi ke laman Ceritalah....... ini. Jumpa lagi !!

Day by day...

Siapa dia ?

Last few days masa Kak Ina browse some blogs saje lah dengan niat nak tambah kawan secara accidentally Kak Ina terjumpa satu blog named as Damit tak kisah


Once kak Ina masuk blog tu Kak Ina nampak gambar2 celebrity chef. Tak adalah Kak Ina ni kisah sangat. Tapi bila Kak Ina go trough blog tu baru Kak Ina perasan yang tuan punya blog ini sebenarnya dah tak ada lagi. Dia dah meninggal rupanya. It really surprise me, kak Ina tak pernah sangka yang Kak Ina akan jumpa something like this. Lebih mengharukan lagi biarpun arwahnya dah tak ada tapi sahabat2nya masih lagi singgah di blog beliau, kak ina dapat lihat dari cbox nya yang dilabelnya as mesyuarat tepi tingkap.

Masa Kak Ina mula-mula menjinakkan diri dengan blog dulu Kak Ina tak pernah sangka dan tak terfikir pun yang Kak Ina akan berjumpa dengan things like this. Latest post dalam blog tu bertarikh 12 jan 2007. From the cbox kak ina dapat tahu arwah dah setahun meninggal. Tapi siapa sebenarnya arwah ni...? yang pasti mesti dia seorang yang sangat baik sebab walau pun dia dah tak ada lagi kawan-kawan dia still lagi singgah kat blog dia.

Dah beberapa hari dah Kak Ina terjumpa blog tu tapi Kak Ina still lagi teringat. Sebabnya Kak Ina memang tak sangka akan jumpa dengan hal-hal yang macam ni. It shows me kalau kita buat baik sampai bila-bila pun orang akan ingat kat kita. Walau pun masa tu kita dah lama pun tinggalkan dunia ni. Al-Fatihah untuk Damit yang tak sempat Kak Ina kenal...

1 comments:

  1. cikMilah said...
     

    Salam KakIna, ooo, ini KakIna yang kita baca dlm blog maklnag tu.. terima kasih singgah di sini...Alfatihah untuk Damit.

Post a Comment



 
Terima Kasih kerana singgah ke Ceritalah...... Laman ini Kak Ina buka adalah untuk kita semua bercerita , bertukar pandangan dan pendapat dalam semua perkara berkaitan dengan hidup kita.Untuk itu, bagi setiap topik yang diperbincangkan atau diceritakan sudilah kiranya diberikan komen atau pandangan untuk sama-sama kita kongsi. Dan, janganlah serik untuk singgah lagi ke laman Ceritalah....... ini.

Jumpa lagi !!